Kes me oleme

Kes?

MTÜ Eesti Lapsed ja projekti Laste Reklaamikool loojad on Heily Aavik ja Uku Nurk. Mõlemad on reklaamivaldkonnas tegutsenud juba üle 20 aasta. Üheskoos tulid nad Laste Reklaamikooli esialgse idee peale juba tõenäoliselt üle viie aasta tagasi. Soov oma valdkonnas midagi head ja kasulikku ära teha on neil olnud juba kauemgi.

 

Miks nemad?

Heily ja Uku on mõlemad oma pika turundusalase töö kogemusena näinud, kui halvasti ja hästi on reklaami võimalik teha. Nad on õppinud sellest, et  oluline on olla oma alal vastutustundlik ja anda oma panus ühiskonna edendamisesse. Just oma valdkonnas heategevuse tegemine ongi kõige mõjusam ja jõulisem.

Miks just reklaamikool?

Lihtsalt annetamine tundus liiga lihtne. Heily ja Uku soovisid midagi päriselt ära teha. Lihtsalt oma logo näidata nad ei soovi, eesmärk on päriselt ühiskonda panustada alal, mida nad kõige paremini tunnevad. Tähtis on mõista, et reklaam ise ei ole halb! See on väga vajalik otsuste tegemisel, brändide tundma õppimisel ning uute ideede ja lahenduste tutvustamisel maailmale. Ometi võib seda teha väga ebaeetiliselt – pähemäärimiste, manipuleerimiste ja “valgete valedega”. Lapsed ei näe halvast reklaamist läbi ning langevad selle lõksu. Laste Reklaamikool on loodud selleks, et kasvatada Eesti lastest teadlikud ja targad tarbijad.

 

Abivägi

Selleks, et kõik õppematerjalid oleksid korrektselt vormistatud, sobiksid meie sihtrühmale ning töötaksid just nii nagu vaja, kutsusime kokku ümarlaua. Oma ala spetsialistid, kellest ümarlaud koosneb, on tarbijahariduse peaspetsialist Anne-Mai Helemäe Tarbijakaitseametist, Eesti Meedia turundusdirektor Karin Golubev, õpetaja Anu Joon ja Eesti Loovteraapiate Ühingu esinaine Katrin Tibar.